Party in my head



Bilden är förvisso pretty old och från någon gång jag stått modell, men ni har då aldrig sett den förut.

Har precis anlänt hem till lägenheten och landat på sängen, käkade frassemat till lunch och jag fick då stå mitt kast för huvudvärken kom som på order, det där är skumt för det är ju inte en engångshändelse. Endel jag känner får dåligt sammvete när dom ätit sådan mat för att de är så onyttigt så då är det första dom säger när dom ätit klart att dom måste träna samma dag, skulle jag få dåligt sammvete av det skulle jag ju bara kunna tänka att drar man xs på kläder och inte kan ha ett par jeans i S för att dom är för stora så är det nog rätt lugnt, inte direkt så att jorden går under för att man åt frassemat en gång.

Tänkte pröva en PN på sådär 40min och se om the party in my head kan börja avrunda, skulle uppskatta det. Vad som händer senare återstår att se, är sugen på att fara och skritta Kira en sväng, förhoppningsvis blir denna lördagkväll bättre än förra veckans som slutade på akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback