Party in my head

För de första, vad är de för fel på facebook? Statusuppdateringar, chatt och allt annat fungerar ju inte?! Slutade med att det vibrerade i mobilen x antal gånger med frågor som "de är nå fel på fb chatten för mig, för dig med?! blah blah blah.." Ska jag vara ärlig föredrar jag sms emot chatten, men inte utan min xperia! Jag vill att den ska bli lagad nu på direkten, har insett att jag är lite smått beroende av den (facebook spotify, mobilblogg) och ändå har jag min förra mobil nu och det är ju inte direkt så att den är gammal, är faktiskt en av LG:s nyare modeller från 2010, men är ändå stor skillnad jämfört med min Xperia.

Vad har jag pysslat med idag? Jag har jobbat och de har regnat och vart äckligt kallt ute, börjar få vittring av isbjörnarna. Ge mig en Canada Goose jacka tack, annars satsar jag nog på att klura ut varför eskimåer inte fryser fast dom bor i igloos. Men om vi bortser från den blivande istiden har jag fått sunny beach hår, fin kombo tillsammans med dagens väder. En utväxt mindre och lite, lite ljusare, blev faktiskt riktigt bra och jag känner mig lyckligt lottad som faktiskt är blond egentligen så utväxten blir inte så drastisk fast det gått två månader sedan den fixades sist. Äger därför ett nytt hår nu, eller det känns så för konstigt nog blir inte mitt hår som svinto fast det bleks, det blir jätte mjukt och fint - en till sak jag ska glädja mig över? Tackar mamma för den hjälpen, nu funderar jag bara om Elli ska få klippa sidecut eller om jag kommer ångra mig för mitt egna hår är faktiskt rätt långt, kan snöra in en webbcam bild under så får ni se.

Ska gå ner och borsta gaddarna nu innan jag sover sista natten i huset, imorgon flyttar jag, it feels wierd!



Bilden är från igår så nu är ju dock den hemska utväxten borta, men som ni kanske förstår är jag rätt rädd om mitt hår med tanke på längden, men en sidecut är frestande. Äger ju faktiskt äkta löshår ifall de skulle bli en katastrof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback