plan your future with purpose and frame your life with faith

Blev en promenad i äckelvädret trots allt, Milla verkade då inte klaga då hon försökte gå i varenda vattenpöl hon såg. Blev en sväng efter vägen som går förbi furuvallen och till pappas jobb, ganska lagom längd av promenad då hon ändå fick gå en bit men inte bli helt slut. Jag var mer sugen på att fara ut och springa men det är tråkigt själv, och Milla orkar betydligt kortare än mig men då är ju hon å andra sidan 7 eller 8år. Men motionerad och glad ligger hon nu och sover i sin korg.

Funderar om jag är för bekväm för att promenera ner till druggen i regnet och hyra en film, eller så hoppas jag att ch131 har någon bra som inte ger upp när den laddat hälften. Svårt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback