So put your hearts in the air



Kom hem från stallet för en liten stund sen då jag vart och fixat alla stallsysslor och ridit Kira. Blev bara att hon fick komma ut och röra på sig lite lugnt, helt utan större krav mer än att hon skulle vara lugn och avslappnad i slutet av passet. Hon var väldigt pigg men det är ju inte så konstigt eftersom hon vilat, men hon kändes lite lugnare efter vi travat upp efter infarten två svängar.

Ska köra lite situps, armhävningar och rygglyft innan jag ska duscha. Såg ju att det gav resultat tidigare i sommras när jag red dagligen och körde lite styrka 3-4ggr/vecka, och på en häst som Kira krävs det magmuskler för att orka sitta emot under hoppträningar när hon blir stark, annars blir det bara knas av allt eftersom jag inte kan reglera hennes galopp nog mycket. Efter duschen ska jag käka, göra caffé latte och se film, låter som en bra Måndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback