life is like a giant puzzle, everyday we struggle to find its pieces to make it into a complete picture

Eftersom jag jobbat hela dagen har jag egentligen inget vettigt att skriva, men får väl försöka kladda ihop ett inlägg så ni inte behöver bli så ledsna. Har iaf hunnit vara till stallet en sväng, pållarna vilar och Kira gick ju igår och lite "sommarlovs" vila har aldrig skadat henne förr, brukar bara vara possitivt.

Prövade nyss smaka cappuccino med daimsmak, enda felet var väl att det inte smakade något alls, varmt vatten med lite smak av vanlig cappuccino, en besvikelse. För den delen är jag lite smått kär i "cappuccino to go" muggar, ni vet sådana dom har storstan, smart grej de där!

Nu ska jag återgå till mer gilmore girls tittande, vet inte hur många säsonger de finns men är på 3:e än så länge. Tur min syster har alla, då behöver man bara ringa och be om nästa så får man den levererad. Hon har sina brillianta stunder, filmerna kan räknas som en!


Kommentarer
Mikaela wennberg säger:

Du är så otroligt söt! Har jag förstått det rätt har du haft alla de möjliga slags hårfärger under åren, du kan inte lägga ut lite bilder, skulle vara kul och se eftersom du passar så bra i blont! :D

2011-08-04 | 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback