"Jag hade mer rätt på den allra svåraste delen av nationella i matte än.."

Vilket tv program är det bästa du vet?

- För tillfället Pretty little liars

Vilken låt är den bästa du vet?

- För tillfället The Fray – Over My Head (Cable Car) - Acoustic Version & P!nk – Heartbreak Down - Explicit Version

Fem saker om dig som ingen vet?

1. Jag är grym på att spela brännboll.
2. Jag har aldrig vart rädd för att säga vad jag tycker om saker och ting.
3. Jag kan iprincip alla repliker i första Twilight filmen.
4. Jag skulle aldrig få för mig att äta köttsoppa (resten av släkten älskar det.), så äckligt!
5. Jag hade mer rätt på den allra svåraste delen av nationella i matte i 9an än vad jag hade på den lättaste delen.

En idrott du skulle vilja vara grym på? (får ej välja den du ev. är aktuell i.)

- Jag skulle vilja vara grym på att surfa!

Den bästa film du sett?

- Kan inte välja bara en, men en bra är Blue crush2

Hur mycket pengar spenderar du på en månad?

- Beror helt och hållet på vad jag gör under den månaden, så är rätt olika. Ibland inte en krona och ibland några tusen.

Hur mycket pengar har du i börsen nu?

- För de första har jag inga pengar i börsen, dom är på kortet och det är några tusen.

Lyx eller budget?

- Beror på vad det gäller, men jag föredrar lyx och brukar lägga ut mer pengar på de än en "kopia".

De dyraste skor du har är?

- Mina ridstövlar (Tretorn advance) dom gick nog på 4K om jag minns rätt..

Vilket klädesplagg gillar du att bära bäst?

- Tajta jeans!

Hur många höst/vinterjackor har du?

- 5 (en tjock, brun lite längre jag brukar ha för de mesta. En 8848 snowboard jacka som är vit,grå,svart,knallrosa med stora pusselmönster utspritt. Två ulljackor och en brun skinnjacka med ludd i kragen (ser ut som Kenza's)

Din mössa är?

- Min mössa är samma knallrosa färg som på jackan, en 8848 och den är lite längre i modellen och stickad.

Vad är det vidrigaste du smakat?

- Har ju inte vart med i Fear factory usa så det har väl inte vart så farligt. Men sådan där makrill eller vad det heter, det smakade som kattmat i burk luktar!

Det godaste du smakat?

- Kladdkaka, hahaha.. kommer inte på något annat just nu. :)

Det dyraste du ätit?

- Absolut ingen aning, men folk brukar ju säga att oxfilé är dyrt och gott. Men min reaktion när jag smakade det var inte riktigt som de andras. Jag frågade mamma om det var sånt kött man hade i köttsoppa, för så smakade det och speciellt gott kan jag inte påstå att det var, men ätbart.

Är du höjdrädd?

- Jag vet inte riktigt, kanske. Jag fick svindel första gången jag gick ut på vår inglasade balkong (lägenhet högst upp) men nu kan jag stå vid fönstret i den och titta ner utan att de känns som att marken gungar, så jag vet inte riktigt. Tveksam om jag skulle våga göra samma sak lika högt upp om det inte var en inglasad balkong.

Är du spruträdd?

- Nej.

Har du spindelfobi?

- Nej, inte så länge dom nu inte är stora och skulle krypa på mig.

Är du farträdd?

- absolut inte.

I vilken stad skulle du vilja bo?

- Umeå, ingen tvekan!

I vilket land skulle du vilja bo?

- USA!

Vad skulle du vilja jobba som?

- Egentligen polis, men som det känns nu skulle jag vilja läsa psykologi med idrottsinriktning efter gymnasiet. Sen skulle jag inte tacka nej att jobba som bartender på sidan om ibland.

Vad ville du bli när du var liten?

- Elitryttare eller frisör.

Har du någon konstig ovana?

- Att jag inte kan somna om jag sover själv om inte tvn är på då det är så tyst?

Beskriv drömkillen?

- Jag har väl ingen bild uppmålad direkt, men att jag är kräsen har ni kunnat läsa förut. Brunett, lång, vältränad och bör ha en dos självförtroende och humor, då är ligger ni bra till.

Har du hellre tjejkompisar än killkompisar?

- Svårt val, jag skulle väl säga att de ligger lika men dock är killar mycket mindre dramatiska och oftast ärligare.

Vad ska du göra nu?

- Duscha.

Vad ska du göra sen?

- Äta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback