Jag har mitt huvud över ytan, jag kan andas lugnt och lägga hela mitt fokus på denna vackra stund

Kom hem till lägenheten för kanske 1½ timme sen efter att ha traskat runt stan ett varv med Ammi för att införskaffaa diverse nödvändigheter. Bla. ett 5-ämnesblock, mattehäfte och pennor tills skolan börjar. Ska jag vara ärlig är jag nästan lite taggad, jag vill verkligen veta hur bra betyg jag kan få. Tro det eller ej, men det jag nästan längtar mest efter är att se hur många mattekurser jag klarar av (det här kommer jag få ångra att jag sagt) Jag vet ju att jag inte är så jävla trög som jag var under 8an och 9an, men då hade jag ju däremot en lärare som var kass på att förklara, blev alltid smart gångerna vi hade vikarie så det säger väl sig själv vart felet satt.
Kommer säkert känna ett flertal gånger för att kasta matteboken i golvet och ge upp, men det skulle vara kul att se HUR SMART jag egentligen är, eller kan bli.

Hann även med en fika på lyktan, ett besök på klippservice och få veta exakt för något jag ska sätta i håret för att få det i en kallare ton, blev en Revlon nutri color creme 1002 white platinum. Var inne på att köpa en sådan redan innan jag hade frågat men ville inte beställa en fören jag kollat deras utbud och fått veta om dom hade något silverschampo som var mer effektivt. Fick rådet igår att köpa en Fudge clean blond och den jag frågade vet då vad han pratar om, men dom hade ingen där vilket förvånade mig. Ska pröva använda den ikväll och se om det blir någon skillnad, ni kan få en update av mig då med vad jag tyckte.

Nu ska jag diska då det inte finns någon diskmaskin, it sucks. Plocka ihop lite kläder som ligger på golvet och så tänkte jag promenixa med vovven en längre sväng om det slutar regna. Hard work work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback