The prom before the storm

100 frågor (tidsinställt inlägg)

1. Hela namnet? - Emma Josefin Strömberg
2. Exakt ålder? - 17år, 3 månader, 6 dagar.
3. Vart bor du? - I en skokartong
4. Bor tillsammans med? - mamma och en vovve
5. Husdjur? - Tja, är väl bara hunden som räknas som husdjur?
6. Färg på ditt hus? - vitt med röda knutar
7. När är du född? 27 april 1994
8. Grundskola/gymnasie? - Gymnasie
9. Vilket år tar du studenten? - vet inte, orkar inte tänka efter
10. Något jobb? - Yes
11. När ska du sova ikväll? - ingen aning, när jag känner för de
13. Duschat idag? -  Nepp, inte ännu
14. Kramat någon idag? - Nepp
15. Pussat någon idag? - Nepp
16. Vad har du ätit? - mat?
17. Dagens klädsel? - Svarta Puma byxor, linne, svart tröja
18. Dagens skor? - Sneakers
19. Dagens sötnos? - Secret
20. Dagens roligaste? - Att jag jobbat ihop mer pengar, haha
21. Har du många kuddar i din säng? - 10..
22. Hur många ben har du brutit? - en arm som var rätt krossad och fin
23. Vem kramade du senast? - kmr jag inte ihåg
24. Vem vill du krama? - Secret
25. Har du druckit alkohol? - Jo
27. Har du pojk-/flickvän? - nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från syster "ok, fixar de då jag slutar."


FAVORIT:
31. Film? - Twilight filmerna blir aldrig dåliga, likaså Never back down
32. Låt? -Ironik Feat. Jessica Lowndes – Falling In Love - Jackstar Radio Mix, just nu iaf.
33. Mat? - helt ärligt så kommer jag inte på nå, äter de mesta
34. Dricka? - Ramlösa Mango
37. Stad? - UMEÅ!
38. Land? USA
39. Ämne i skolan? - Bild och biologi
40. År? 2007


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Secret
42. dryck du drack? - Vatten
43. Gången du spydde? - ngn vecka sen
44. Gången du grät? - igår, fast det var då lyckotårar :)
45. Pizzan du åt? - var för ngn vecka sen
46. Gången du var i göteborg? har aldrig vart där
47. Gången du var i stockholm? - Maj -09
48. Gången du var hög? - aldrig
49. Personen som såg dig gråta? - ingen

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Beror på i vilket sammanhang
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på sällskapet
54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel
55. Singel eller upptagen? - med rätt kille så de sist nämnda
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av de
58. Kaffé eller Cappuccino? - Cappuccino
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - BB
60. Svart hår eller blont? - Ska jag svara för mig själv så blont, passar inte i mörkt hår.
61. Blåa ögon eller bruna? - egentligen grumligt blå
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? - Räknar ju knappast
71. Personer du hatar? - ingen
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ja inte har jag ju räknat och skrivit ner då någon gjort det?
73. Personer som hatat dig? - de vet väl inte jag, är väl deras bekymmer i så fall.
74. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - RixFM, Boden alivé, och kommande har jag ingen koll på
76. Gånger du haft minnesluckor? - ingen aning
77. Piercingar har du? - 4, om alla i öronen räknas
78. Personer du saknar just nu? ingen person, men Charlie (min förra vovve)
79. Gånger ditt hjärta brustit pga en kille? - en

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Secret
81. Ska du träffa imorgon? - Det ser jag imorgon
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - är jätte länge sen så jag minns inte.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Ammi, tror jag
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? hahah, dumma frågor.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Ska du sova brevid inatt? - min hund brukar vara duktig på att råka somna i min säng, så jag antar att det är hon.


VAD:
90. Gör dig glad? - Att jag och personer i min omgivning mår bra, låter klyschigt, men är sant.
91. Gör dig ledsen? - saker som är värt att bli de för
92. Vad vill du helst göra nu? - bli klar med de här testet
93. Önskar du att du slapp göra? - vet inte
94. Vill du ha precis just nu? - en umeåresa 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en bil
96. Längtar du till? - tills de här testet är klart
97. Tycker du om ditt rum? finns ingen anledning att inte göra det
98. Ångrar du i ditt liv? - kommer faktiskt inte på något bara såhär, finns säkert något.
99. Är det bästa som har hänt dig? Att jag fick Kira är då en av de bästa saker som hänt.
100. Varför gjorde du detta? - tidsfördriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback