vi ser varandra genom reflektionen i ett fönster



Ingen ny bild, men det får ni leva med eftersom min systemkamera bäddat i graven, för dagen i alla fall.

Dagen har spenderats med att klura ut hur man montrar ihop diverse Ikea möbler, kontorsstolar där hjulen ramlar av och skrivbord som inte går att bygga ihop utan att det rasar ihop en del när man ska gå till nästföljande anvisning enligt pappren - strange shit. Och det var tydligen rekomenderat från 5år, lycka till säger jag bara. Nu är allt i alla fall monterat och står på sin plats, men det tog sin tid. Nu ska det bara upp nå hyllor, en tavla (som jag förövrigt måste beställa hem snarast.) gardiner och ett väggord.

Har även hunnit med att vara till stugan en sväng, passade på att roa mig med att köra lite vespa efter en skogsväg men när jag såg kvarlämnade delar (lite revben och sånt äckligt) av en uppäten ren tillsammans med lite päls tyckte jag det passade väldigt bra att vända och köra tillbaks, för jag kan inte påstå att jag gärna möter en nalle i skogen. Överlevde i alla fall vägen tillbaks till stugan, kanske för jag genade ut på "stora vägen" istället för att ta skogsvägen hem. Blev ju rädd att det skulle stå en björn där i någon kurva och vara sugen på middag, haha.

Nu ska jag borsta gaddarna och dejta sängen tillsammans med en film, känns välbehövligt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback