watcha doing in the back of the crowd



First thing, den där frisyren var jävligt snygg.
Second thing, jag är sugen på förändring med mitt hår. Och nej Elli eller mamma ni behöver inte oroa Er, jag tänkte absolut inte färga bort mitt blonda hår! Men däremot när jag såg bilden ovan blev jag sugen på ngn typ av sidecut, dock inte så extremt ner snaggade som alla har dom, och inte för stor. Försöker bara hitta en bild av en blond sidecut för enligt mig själv tycks dom vara finare när man har brunt hår?
Third thing, skulle jag nu råka be Elli (som förhoppningsvis kan tänka sig att hjälpa mig, är alltid nöjd när hon gjort nå med mitt hår, finns ingen annan som gör de lika bra!) göra någon typ av sidecut historia så funderar jag även på att.. nu kommer ju den där färgdelen, ev. lägga in någon effekt under/i min snelugg. Ljusbrun, turkos, svart, koppar? Nej, ärligt talat så var det där bara färger som dök upp i huvudet, Elli skulle allt så bistå med tips - för hon vet ju hur duktig jag är på att vilja få håret blont igen. Hmm.. kan det vara för att av någon viss anledning är det den hårfärg jag passar bäst i. Vadå, brukar man inte säga "en gång blond alltid blond?" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback