What you got



Har alltid tyckt att te luktar äckligt, eller kanske inte äckligt men däremot konstigt. Ni vet lukten inne på Smedjan i Luleå, men det kanske å andra sidan beror på att det finns hur många tesorter som helst så alla lukter från varje te blandas med varandra och man får inte riktigt någon uppfattning om vad det egentligen luktar.

Nå hur som helst tänkte jag försöka mig på att pröva dricka det, valet blev forest fruit. Den luktade godast och förpackningen såg god ut, för den delen är ananas äckligt så tropical fruit gick ju bort direkt även om den såg godast ut av alla tre sorter som fanns hemma. Men tro inte jag drack det, en klunk och resten åkte ut i slasken. Var då första och sista gången jag prövade dricka te, usch, fy, blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback