Wonders how I can be in a room full of people and still be thinking at someone who seems to be a million miles away



Ska strax gå och käka lite och sen duscha, och efter det tror jag att jag ska se New moon, Eclipse eller never back down. Skoldagen gick väldigt fort idag då det inte känns som om vi haft någon riktig lektion för engelskan var väl inte direkt krävande, intervjua den som satt brevid sig och sen presentera den personen för gruppen. Kändes hyffsat bra att jag fick frågan "vad vill du göra efter gymnasiet?" och läraren sen frågar vad jag vill läsa på universitet, så med andra ord vet han ju att jag siktar högt. Score!

Datakursen gick också väldigt fort och det var bara att sitta där och lyssna och klicka runt lite på macen för att lära sig den, dock är jag inte ovan med mac eftersom dom hade sådana på media. Så nu är jag ägare till en macbook pro, känns väldigt bra och den är så liten så den är lätt att ha med sig, inte som min laptop som är 17,3". Nu måste jag käka innan jag svälter, för det skulle ju vara väldigt tragiskt eftersom det finns nygräddade baguetter i köket. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback