Yeah we mixed our credit cards And got kicked out of the bar

Har haft fullt upp hela dagen och det är först nu jag har tid att blogga, för som dom flesta vet som läser min blogg har jag flyttat idag, till en lägenhet. Vet inte hur många gånger jag sprungit upp för alla trappor, lägenhet på 3:e våningen är ju kul. Jag har burit stora jyskpåsar på axlarna som väger mer än halva min vikt, påsarna vägde garanterat 35-40kg och jag väger bara 55, så jag är nästan lite förvånad hur jag kunde bära de på axlarna och inte ens få ont. Men i min värld är det inte "lite åt gången i flera omgångar." Nej, mer "bär allt på en gång så går det fortare." Har iaf fått iordning lite i mitt rum, men behöver på Ikea en sväng och införskaffa diverse saker så allt blir komplett. Men kan snöra in någon bild för den som är nyfiken och undrar hur det ser ut (dock syns inte tapeternas "skarvar" irl, blev nå konstigt på bild).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback