Baby, let me break you down



Kom bara på att jag måste skriva ner saker som stör mig, och jag var verkligen tvungen att göra det nu eftersom jag började störa mig på en sak. För att kontrollera mig själv, till att inte råka göra något dumt.

  • Du pratar/skriver med någon och dom frågar dig något. Orkar inte ta ett exempel, men helt enkelt en fråga dom vill ha svar på. Du svarar helt ärligt vad du tycker (jag svara alltid ärligt, spela roll vem det är) och dom får ett svar dom inte förväntat sig och där med blir jätte tvär bara för att dom inte fick höra det dom ville höra. Så, om man ändå inte tål sanningen - va fan frågar man då något för om man inte kan ta det på ett bra sätt? Sånt stör mig, extremt.
  • Folk som går framför en och går extremt sakta och inte kan flytta sig några centimeter åt sidan så man kan gå förbi dom om dom är medveten om att dom går ivägen för en. Hur svårt är det? Move!
  • Folk som tror sig veta mer om någon annan än vad dom själva gör.
  • Lärare med en sådan där attityd som "jag är lärare, därför borde jag veta mer än dig." Ursäkta?
  • När folk ber mig göra saker på momangen, rent av hatar det. Blir bara sur, tjurig och arg.
Nu har jag lugnat ner mig igen, nu kommer jag inte på nå mer för stunden. To be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback