big dreams, good music & expensive taste

Saker du kanske inte visste om mig:

  • Jag kan knappt lyfta en tallrik med en färdig grillad kycklig på om den inte är delad, absolut inte dela den heller. Det får mamma göra då jag tycker det är jätte, jätte äckligt att bara se den ligga där på tallriken. Haha.
  • Jag avskyr mandariner, clementiner, köttsoppa, te och saft.
  • Jag kan inte säga "squash"
  • En av de bästa låtar jag vet är Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix, men varje gång jag hör den tänker jag på en cover jag fått av låten.
  • En person som gjort stor skillnad på mitt "2011" är en person jag höll på krocka med på balen, som tycker James Blunt – 1973 - Acoustic är den bästa av James Blunt låtar och som jag på skämt (?) blev skyldig en filmkväll med.
  • Jag har 8 vinterjackor..
  • Jag är väldigt, väldigt lättlärd och har lätt att komma ihåg saker. Har jag åkt en väg en gång kan jag den sen. när vi var i Umeå förra hösten åkte vi inni från stan ut till universitetet och lämnade av min syster. Sen orkade inte jag och mamma vänta på henne så jag lovade att jag kunde guida henne tillbaks till hotellet utan att hon skulle köra fel. Och nog hamnde vi rätt. Kanske tål att tilläggas att på väg till hotellet satt jag i baksätet och min syster skulle guida mamma till hotellet och då hamnade vi fel, plus att det var mörkt.
  • Jag har nästan alltid ett headset med musik i öronen vart jag än går.
  • Jag dricker inte julmust, det är äckligt.
  • När vi flyttade in i lägenheten vågade jag knappt gå ut på balkongen fast den var inglasad.
  • Jag är rätt kräsen, gällande de mesta.
  • Jag vill bli miljonär, bartender och frisör.
  • Jag ville inte gå frisör på gymnasiet, jag vill gå det efter gymnasiet i Östersund.
  • Jag skulle vilja vara proffs på att surfa.
  • Jag är nog betyligt tuffare än vad jag ser ut att vara, det brukar jag få höra.

-Home sweet home-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback