Can't see the fuss But I guess it's too much







Sysselsätter mig med att designa och inreda rum, bla. bilderna ni ser ovan. Har vart till Luleå en sväng idag för att bla. köpa julklappar åt mig själv (haha, så man gör när man redan fått iprincip alla. Resan till Stockholm var en då jag knappt betalade något där nere.) och så köpte jag en julklapp åt mamma. På hemresan diskuterade jag även lägenheter till stor del med mamma, och allt som hör till. Läskigt att bli nog gammal att få bestämma sådant där själv, vart man vill bo, vad man vill jobba med osv. Känns som att det var nyss jag fyllde 10år och det största problemet man kunde hitta var.. just ja, de fanns knappt nå problem då man var liten.

Kommentarer
jeffä säger:

hejsan!

var med och tävla om veckansbloggplats hos horses in focus få chansen att få 400-500 nya läsare om dagen.

Anmäl dig här

http://horsesinfocus.blogg.se/2011/december/tavla-bli-veckans-bloggare.html#comment

2011-12-11 | 19:07:31
Bloggadress: http://horsesinfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback