Carry you home



Sitter och tittar på min hund som ligger brevid mig i sängen, hon ser oförskämt nöjd ut där hon ligger och sover på en stor rosa kudde. Vi ska snart ut på promenad, måste bara känna lite lugn först. Hade 20,3 i blodsocker innan jag käkade middag för ca. två timmar sedan. Nu är det under 10,0mmo/L så det har ju gått ner rätt rejält under tiden och det resulterar i att det känns som att jag är låg, fast jag inte är det. Skum känsla man får lära sig att hantera, är man låg och äter slutar ju händerna skaka. Inte nu. Sen har jag blivit hungrig på köpet, åh så underbart. Vad kvällen erbjuder åtserstår att se, inget speciellt tror jag. Kanske några fler 90210 avsnitt eller någon film. Vi får se, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback