Don't hate the game, hate the players





Svar: Får väl börja med att säga tack, sådana här kommentarer är roliga att få. Jag kan inte påstå att jag lever "lyxigt" eller det beror kanske på vad man jämför med i och för sig. Kanske tål att nämnas att jag ofta betalar allt själv, mina kläder, utrustning till min häst och så vidare. Sen ska jag inte ljuga, jag brukar klassas som bortskämd men det ser jag mig inte själv som. Hur jag har råd, hmm.. ett ess i att spara pengar? Spenderade 258:- när jag var i Stockholm förra helgen på shopping. Så eftersom jag är rätt snål hinner ju summan växa eftersom. Nej, jag jobbar inte i nuläget. Ibland får jag pengar för att jag tar hand om min systers pålle när hon jobbar helg t.ex. Men inget riktigt jobb. Hoppas svaret dög. :)

Kommentarer
S' säger:

Snygging!

2011-12-06 | 19:11:06
Bloggadress: http://Sannaisidorsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback