Go on and try to tear me down, I will be rising from the ground, Like a skyscraper



Hemkommen efter en morgonpromenad med vovven i all snö, mysigt! Läst igenom lite mail som delvis handlar om bloggen (dvs. positiva saker.) På bilden ovan ser ni min tänkta dagsoutfit. Jackan är gudomlig men den har mest hängt i garderoben sen förra året då jag tyckte det var för kallt för att ha den när den införskaffades, och sen blev det för varmt på en gång. Ska till skolan klockan tolv på ett möte med SYV:en, sen har jag jullov. Ska snart börja göra mig färdig, för på något sätt hinner det alltid ofta bli stress dom sista minutrarna hur lång tid jag än har på mig. Kanske kan vara snäll och fixa bilder på hur håret blir om man lockar det med en icurl, fick en önskning om det igår i en kommentar. För den delen hade jag ett blodsocker på 17,8mmo/L imorse när jag vaknade , hur är det ens möjligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback