I can't change the direction of the wind, but I can adjust my sails to always reach my destination



Kom precis hem från skolan efter att ha cyklat hem i motvind, tänkte pröva om det blev en genväg att ta den långa, lite sluttande uppförsbacken och tro det eller ej - det gick fortare till och med fast jag hade motvind. Men med spotify i lurarna och jackans huva på huvudet gick det lysande, tog mig faktiskt hela 4 minuter..
'
Nu ska jag börja se de två nyaste avsnitten av 90210, sen käka middag och bege mig till stallet en sväng för att fixa åt Kira. :)

Kommentarer
Linn Ingvarsson säger:

Vart kan man hitta ofärgad sårspray? (:

2011-12-01 | 18:21:47
Bloggadress: http://dressyrmupparna.se
Louise Hansson säger:

Du verkar leva rätt lyxigt, har ofta jätte fina kläder och fin utrustning till din häst, fint rum osv. Hur har du råd? Jobbar du? :)

2011-12-02 | 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback