I guess heaven was needing a hero, somebody just like you


Already broken, already gone
Already know you're moving on

I hear the angels talking talking talking
about a dead man is walking walking walking


1982-2005


Sov gott hjärtat

För er som inte vet så är det här (eller var kanske det heter) min första ponny jag fick alldeles intill alla hjärtans dag 2001 eller 2002, jag vet faktiskt inte vilket år det var om jag ska vara helt ärlig. Starbell hette han, såg ut att vara världens snällaste ponny, men skenet bedrar. Haha. I början när jag hade fått hem han tryckte han upp mig i boxdörren och sprang ut genom dörren så dörren ramlade, gjorde ju smått ont..
Han hann även med att leka rodeohäst fem dagar innan jag skulle fylla år så han gav mig en fin sönder krossad vänsterarm i present, som blev packeterad i gips i sex veckor.

-

Men bortsett från alla hyss han underhöll sig med så var han faktiskt världens snällaste, han var så otroligt personlig och jag minns när mamma hade hittat hans annons och jag satt under mitt skrivbord och ringde till morfar och sa att jag kanske skulle få en egen ponny (det kanske tål att tilläggas att jag var 7-8år också, i syfte på att jag satt under skrivbordet?) Said and done, han blev min. Min första egna ponny.

Kommentarer
SHUNi- hästblogg säger:

SV; Hahah kan tänka mig det, ingen mamma kan filma :D Tack så mkt! :D

2011-12-20 | 20:05:40
Bloggadress: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback