I keep on running, keep on running and nothing works

I brist på inspiration så kommer det en dagens här.

Dagens vill ha: En marinblå JW hjälm.
Dagens ridklädsel: Grå Pikeur ridbyxor, marinblå Royal Equus hoodie, PK ridsockar, Röd Mountain horse crew jacka, svarta Tretorn Advance ridstövlar, blingad marinblå ridhjälm (vet seriöst inte märket på den.) med 382 swarovskistenar.
Dagens frisyr: fiskbensfläta.
Dagens händelse: Har vart ut och promenixat med Milla, sett 90210 och vart till stallet och ridit.
Dagens saknad: Personer som är för långt borta. :(
Dagens dummaste: -
Dagens drog: Spotify.
Dagens roligaste: Att min ponny var väldigt samarbetsvillig.
Dagens favorit: Milla som just nu ligger på mina fötter som en fotvärmare. Haha.


Dagens köp: Inget köp än så länge.
Dagens godis: Räknas lussebullar?
Dagens humör: Det är finfint.
Dagens ord: Va?
Dagens låt: Alltså jag hittade en bra låt tidigare idag, problemet är bara att jag bara gillar refrängen.. Kid Cudi – Erase Me - Main

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback