Jason Derulo - X



Seriösare bild kan ni tyvärr inte få, har lite brådis men tänkte bara uppdatera lite snabbt + svara på en läsarfråga. Börjar med frågan som lyder följande:

Hur kan du uppdatera bloggen när du inte har en dator, finns det en blogg.se app?

Svar: Jag har världens mest praktiska telefon, nämligen en Sony ericsson xperia x10i som jag fick förra året i julklapp och är jämnlik med en Iphone. Jag vet att min telefon kostade ca. 4000:- förra året eftersom jag satt och jämförde Iphones med en Xperia. Idag kostar den kanske 2000-2500:- men eftersom den var så nyutkommen när jag fick den så var ju priset högre. Men anyway, den är grym! Jag vet faktiskt inte om det finns någon blogg.se app, har inte kollat. Jag mobilbloggar till ett nummer som är kopplat till min blogg. Om du kollar på blogg.se startsida kan även du hitta så du kan smsa/mmsa till din blogg så det kommer ut som ett inlägg på bloggen. Väldigt simpelt.

Back to reality, nu ska jag fixa lunch och sen springa ut med Milla en sväng innan min snälla morfar kommer och hämtar mig och skjutsar mig till skolan så jag slipper bli genomblöt. Hur snällt är inte det? :)

Kommentarer
Lisa säger:

Haha den där mobilen suuuger ;)

2011-12-13 | 11:30:08
Victoria säger:

Finns en blogg.se app att ladda ner, skit bra! :)

2011-12-13 | 11:41:18
kajsa säger:

söt du är tjejen :)

2011-12-13 | 16:16:18
Bloggadress: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback