Lila färg = silvertoning


Kom just på att jag har kvar en oöppnad Wella color fresh 8/81 toning sedan jag köpte det i Oktober (?) och köpte 3 paket då ett skulle i håret, ett i löshåret och en extra ifall det inte skulle räckt till löshåret (råd från klippservice) men det krävdes bara två totalt så jag har kvar en. Meningen var att jag skulle få kallare ton i mitt blonda hår då jag inte är något större fan av varma toner i blont hår, mycket snyggare med kalla! Visst blev det lite skillnad sist, men inte mycket. Dock är jag blondare nu än jag var då, så tror det skulle synas mer nu. Så ev. om jag har tur och har hjälp imorgon kanske den lila färgen åker i håret (toningen är nämligen knallila! Och luktar som hårda, runda lila godisar gör.. viol kanske det heter?) Har haft en Revlon nutri color creme 1002 white platinum men den ger inte nog kalla toner. Fungerar inte toningen ska jag då införskaffa ett fudge clear blonde då jag hört att det är bland de bästa som existerar för att få resultat fort. Men först, en silvertoning på de här ;)

Kommentarer
RebeccaV-allroundhasten säger:

Intresserad av ett täcke i str 125 (!?) oanvänt, kvar i förpackningen , snyggt!



hör av dig till [email protected] i så fall! :)

2011-12-21 | 22:28:31
Bloggadress: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback