Lycklig brud!



Det första paketet jag fick i handen kände jag att det var en kamera i, både utseendemässigt på paketet och vikten på det så la det åt sidan och öppnade andra före. Det näst sista jag öppnade innehöll en kameraväska, ett minneskort och ett usb-minne så vad det sista paketet innehöll var jag ju rätt säker på då. Den ligger gudomligt i handen, så liten och lätt! Och den har HD-inspelning, tack morbror Michael!

-

Vad jag mer har fått kan jag rada upp, inte så jätte mycket av mamma då hon faktiskt betalade hela resan ner till Sthlm när vi var och såg Stockholm horse show. Dvs. flyg, hotell, mat, spårvagnsbiljetter osv. Vilket gick på några tusen, och jag kunde ju inte ta ut den klappen på julafton så får helt enkelt se det som en tidig julklapp. Men vad jag annars fick var kläder, pengar, Artist locktång, smycken osv. Haha ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg allt som ännu ligger i en påse sen vi kom hem från mormor och morfar. Kom även på två saker under tiden vi var hos dom. 1. När man ätit julmat är man så mätt så man inte tror man ska behöva äta på en vecka typ, ändå är jag alltid hungrig 3 timmar efter jag ätit färdigt.. 2. Jag har haft min Xperia x10i i ett år idag, rekordlänge för mig att ha samma telefon så länge! Dock kan vi ju räkna bort månaderna den var paj.. Så vi kanske egentligen bara firar 7 månader idag..

-

Näe men jag är nöjd över mina julklappar, sen så sa mamma faktiskt att hade hon kunnat ge mig ett körkort i julklapp hade jag fått det men eftersom det inte riktigt fungerar på det sättet så kommer hon ändå betala det åt mig när jag fyller år. Och det är ju ingen billig grej. Så får ha det i bakhuvudet också. Men hur som haver, jag fick jätte bra julklappar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback