Mellandags rea är farligt..

..Iaf för pengarna.

Blev en tur till Haparanda där bla. detta införskaffades,

- Elegance schabraket från Hööks jag första gången såg det sa "åh fyfan vad fult! Det där skulle jag aldrig ta på min häst!" Haha, eh.. jag har som ändrat mig med tiden och har funderat på att köpa det dom två sista gångerna jag vart på Hööks. Men nu fick det följa med hem, för de är så fränt..

- Vit Race Marine tröja från Stadium.
- Wrong turn 1, filmen är bra men kommer bli lika rädd som första gången jag såg den. Satsar nog på tvn istället för datorn med hörlurar..

Och lite andra grejor oxå, tyvärr kan ni inte få bilder då in dator inte vill sammarbeta med mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback