Party in my head

Vaknade imorse med världens huvudvärk, så somnade om innan jag sen 1,5 timme senare tog mig upp och åt och var ut med Milla innan jag sen fortsatte sova. Jag drömmer jätte ofta när jag sover, och jag brukar komma ihåg vad jag drömt när jag vaknar. Har drömt två drömmar sen igår, men kommer ihåg den första bättre än den andra (den andra var jag bara på skolan på.)

1. Kanske tål att sägas att det är möjligt att jag drömde om den här personen eftersom jag såg en film där han var med i igår, nämligen Robert Pattinson.

Hur som haver skulle jag och en kompis se Breaking Dawn på bio, skulle till och med kunna rita hur biosalongen såg ut men det ids jag inte. Så står vi i kö för att få våra biljetter, framför oss står två högljudda brudar och hoppar och skriker halsen av sig, Rpattz står nämligen framför dom. Rent spontant säger jag - "håll käft och stå still!" Rpattz vänder på huvudet (för övrigt kändes han jätte lång i drömmen) ler och går in genom en dörr. Sen hann de inte hända så mkt mer i den drömmen innan jag vaknade. Haha hur som haver, den var rätt grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback