Svar på läsarfråga



Svar: Lägger ut bilder under så ser ni hur de ser ut, blir lite lättare då.




  • Schwarzkopf Silk Gloss schampo
  • Schwarzkopf Gliss Liquid Silk Gloss conditioner
  • Schwarzkopf Gliss Kur total repair
  • Syoss heath-protect
  • Scandinavian formula glansdroppar
Är dock väldigt sällan jag använder glansdropparna faktiskt, har dom mest till löshåret eftersom de är äkta. Just ja, kanske tål att tilläggas att jag ibland har löshår, mest för att få det tjockare när jag lockar det. Det är köpt på beautynet och är äkta löshår av märket PoZe. Färgen heter Superstar blonde #P60/18. Köpte därifrån i våras också men då med mera brunt i eftersom jag inte var lika blond som jag är nu. Det jag har nu har jag inte haft nå länge, och det är knappt använt.

Det är alltså vad jag stoppar i håret, och hårspray ibland men det är faktiskt inte heller så ofta. Orkar inte gå och kolla vad det heter, det är iaf en sor blå flaska från klippservice. Lockar jag det använder jag en icurl eller en easy curl idol styler. Hoppas svaret dög! :)





Kommentarer
rebecca säger:

kan du visa bild på hur lockarna blir med easy curl? :)

2011-12-19 | 16:47:13
Bloggadress: http://rrebeccaw.blogg.se/
Louise säger:

Svar: Åååh tack så mycket :) Dock har inget mail dökit upp, kanske inte blev rätt hotmail? Här kommer den igen iallafall:

[email protected].



Återigen, tusen tack! :)

2011-12-19 | 19:34:09
Bloggadress: http://louiseoden.blogg.se/
Amanda säger:

Hej! Vart har du köpt den toningen någonstans? :)

2013-09-16 | 11:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback