What makes you beautiful



Uppdateringen har inte legat på topp men jag har helt enkelt inte haft något att skriva, så hoppas ni har förståelse för det. Dagen börjades med att jag for så jag var i stallet till klockan åtta då hästarna skulle ha morgonmat och gå ut i hagen. Sen fixade jag alla stallsysslor åt Kira innan jag for hem igen, och dejtade sängen några timmar till. Sen har jag inte gjort något speciellt, klickat hem en leverans från Stylebytyra och nu ska jag snart äta middag och sen åka till stallet för att ta in hästarna och ev. rida en sväng. Har inte bestämt mig hur jag ska göra, så det återstår att se.

- Vill även påminna att idag är sista dagen att anmäla sig till tävlingen där ni kan vinna ett presentkort värt 300:- på Smeagårdens hästshop. Det gör ni här.

Kommentarer
FOTO säger:

läcker

2011-12-18 | 15:47:01
Bloggadress: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback