Bort från min fåtölj!



Den här filuren, eller vid mer rätt namn Milla verkar inte vara så glad åt mig.
Sitter i vardagsrummet, och där inne står det en fåtölj som hon brukar sova i,
och den sitter jag sitter jag just nu i. Hon har försökt allt för att få mig att flytta
på mig, skällt, morrat, krafsat på mig, försökt hoppa upp i famnen fast jag sitter
med datorn i knäet. Allt man kan tänka sig har hon med andra ord prövat.
Tillslut ställde hon sig på bakbenen och slog tassen på datorns tangentbord,
haha väldigt charmigt om inte annat. :D
Men hon verkade inse att jag inte tänkte flytta på mig, så besviken gick hon och
la sig och sova i soffan. Hur kan man ens föredra en fåtölj framför soffan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback