Dag 4 & 5

Dag 4 - Favoritbilderna på min häst 

Alltså nu är det såhär, jag har så otroligt många bilder på Shikira så det är lite svårt att välja bara en favorit. Men ni hittar dom flesta bilder på henne och Carisma här http://joozzzee.pixbox.se

Den här bilden har jag inramad ovanför sängen, så den är en favorit.



Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

Jag har ingen bild på hela min rycktlåda ink. grejor, och för den delen ligger det grejor både i en limegrön hink och i en marinblå rycktlåda eftersom allt inte rymms i bara en låda.
Det som finns i hinken/lådan är iaf (kom ihåg att det mesta är det dubbel uppsättning av.)

- Rotviska x2
- Piggborste x2
- Hovkrats x2
- Rycktborste x2
- Rycktskrapa x2
- Man och svansborste
- Mansnoddar
- Mantejp
- Manrosetter
- Trimmkniv
- Solo comb trimmkniv
- Sax
- Eskadron hästgodis
- Massageborste
- Svettskrapa


Sen är jag ganska bra på att köpa hovoljor, schampo osv.

- Showmaster torrschampo

- Helosan salva

- Lincoln pälsglans (använder det i manen och svansen, mkt bättre än det som står under!)

- Lincoln man och svansglans
- Fyra ess sårspray
- Showmaster flätgelé
- Ekol hovolja
- carr day martin skimmelschampo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback