Disco i huvudet..

Mysigt att jag just fick, eller började känna att jag har disco i huvudet och mår halvt bläääh.
Blodsocker på 15,6 så det kan ju vara orsaken eftersom det hoppat ganska rejält hela dagen, så less! Kan de aldrig stabilisera sig på en normal och bra nivå, inte hoppa upp och ner för man mår så förjävligt dåligt stundvis då. Ska gå ner och käka hur jobbigt det än känns när man mår halvt illa, men måste man så måste man. Sen måste jag ju vara vaken och se big brother, haha det här känns jobbigt!
Kanske skulle låtit bli att rida Kira när jag redan innan passet kände att jag hade ont i huvve men envisades och käkade en tablett och red ändå. + att hon var riktigt jobbig och bara studdsade upp och ner och tjorvade och vi kom på kant med varandra, men sådana pass dår man ibland oxå.
Nä, nu käka innan jag mår sämre :)

Kommentarer
Sannie säger:

när du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

2011-03-01 | 13:01:33
Bloggadress: http://sannie.blogg.se/
Sannie säger:

Åh, tack tack! :D då ska jag ta en titt! :D

åh, lyllo dig! :) <3

2011-03-01 | 15:28:29
Bloggadress: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback