I came to win

Okeeej, nu gör vi såhär. Jag har egentligen ingen idé vad jag ska blogga om, så ni får ett ganska fint mixat inlägg att läsa!

Till att börja med, jag är totalt nerkärad i den här låten: Nicki Minaj – Fly
Den är riktigt, riktigt bra!
Och när jag lika är igång, kan jag länka några andra bra låtar oxå. Snäll som jag är.

Medina – Supernova
Travie McCoy – We'll Be Alright - Explicit Album Version
Bruno Mars – Our First Time

-

 

Den här filuren tänkte jag dressyra med efter middagen, var super taggad

men när jag hämtat in henne och försökte fördriva lite tid medans hon käkade

sitt middagshö så var jag inte alls lika taggad längre att rida. Så hon fick vila idag.

-



När jag satt vid köksbordet och drack juice för någe tag sen fick jag världens idé på en text.
Så jag skrev ner den på baksidan av ett kuvert, haha.
Avrundar inläggt här, har funderingar på att se några 90210 avsnitt.
Men om jag ids, det var en annan fråga!

Enjoy!

Vi byggde vår bro över djävulens hav, blundade och bad att vi skulle komma levande tillbaks.
Ett land på andra sidan bron, lika rött som helvetets egna blod.
Vi går efter stigar som känns tunga, med en dröm om att kunna gå försvunna.
Vilsen och less, tycks aldrig hitta rätt.


Vi snubblar och vi faller, ner i det röda havet där vi drunknar i djupet. Tystnaden förblir obruten.
Andas in och känner lungorna fyllas med hopp, eller var det bara känslorna som aldrig sa stopp.


Djävulens värld har många namn, som speglas tillbaks till din egna famn.
Helvetet är ett, kärlek är det andra.
Tänker du efter så förstår du snart, att allt jag just sa tycks stämma rätt bra.
Gå vilse i djävulens värld, drunkna i djupet och låt tystnaden förbli obruten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback