I've got the poison

Berätta sex sanningar om dig själv; 
- Jag går nästan alltid med ett halsband med ett 2 delat hjärta runt halsen.
- Jag vet hur det är att stå på botten och sen nå toppen. 
- Jag är väldigt envis, nästan lite för envis ibland.
- Jag avskyr att visa om jag mår dåligt, därför försöker jag stå ut så länge det bara går. Tills jag tillslut bryter ihop.
- När jag mår dåligt skriver jag texter,

 Fem sanningar om hur du var som liten; 
- Jag var blyg
- Jag älskade popcorn
- Jag åt inte godis
- Jag drack inget med kolsyra 
- Jag gillade inte att sticka ut ur mängden, nu är jag tvärtom.

 Fyra sanningar om mitt familjeliv; 
- Jag är jätte tight med min mamma <3
- Jag bor inte ens 10minuter ifrån min pappa men träffar han ändå inte så ofta, vilket jag egentligen tycker är synd.
- Jag och min syster kommer mycket bättre överens sen hon flyttade hemifrån.
- Dom är bäst. <3
 Två sanningar om mitt vänskapsliv; 
- Den som vet mest om mig är Ammi, hon vet nog allt om mig.
- Jag har tappat kontakten med en som engång var min bästa kompis, vilket är synd det med.

Två sanningar om min personlighet;
- Jag har ett bra självförtroende men använder det inte i onödan.
- Jag är alltid mig själv och försöker aldrig vara någon annan.

 En sanning om detta testet; 
- När tankarna snurrar och du inte kan somna

 


 

Kommentarer
Knorkan säger:

Fin bild :)

2011-02-11 | 08:20:11
Bloggadress: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback