Now the whole world is spinning, and I'm stuck with blurry vision

Jag är rastlös, det skakar och jag mår.. inte så bra som jag skulle vilja. Dock var mitt blodsocker 19,8 sist jag kollade, inte konstigt när jag inte suttit på en häst på över 1 vecka. Jag börjar alltid må dåligt om jag inte ridit på över en vecka, men sen om jag rider så brukar jag börja må bättre. Så förhoppningsvis kan jag rida Kira ett tag efter middagen, beror på när Lasse kommer och skor dom. Jag behöver verkligen göra något, jag orkar inte känna såhär bara för jag inte kunnat sitta på en pålle på över en vecka bara för att det vart så jävla kallt!
Struntar ärligt talat i om det så är -20 ute, jag vill få lite vardagsrutiner igen när jag vet att jag mår bättre då. + att mitt blodsocker ligger mycket bättre när jag dagligen dressyrar med Kira.
Jag vill ha vår nu,helst nyss! Nu tänker jag iaf inte sitta med datorn i knäet nå mer, nu åker den igen och jag går ut med Milla en sväng! :)


Kommentarer
RebeccaPersson säger:

Hejsan, vilken ifn blogg du har! :D

Måste fråga, hur länge har du haft diabetes?

Har det själv nämligen :/

2011-02-24 | 09:31:33
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/
ellen säger:

söt bild! :D

2011-02-26 | 12:23:06
Bloggadress: http://kuuungarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback