On the sleepless road the sleepless go



Jag tycker jag är ganska snäll som gör ett inlägg nu,
och att jag till och med kan tala om att bilden som ni
ser ovan precis är fotad. Det trodde jag inte ens själv
att jag skulle göra 00:39.
Men jag är inte ens trött, konstigt nog.
Har sett SATC2, för.. 2a varvet denna kväll?
Eller sett och sett, filmen har vart på mest för att
det inte skulle vara så tyst.
Men ändå sitter jag med skullcandy hörlurar och
musik på spotify. Så vad ljudet från tvn egentlligen
gör för nytta, det kan jag inte tala om.
För jag tror inte det ens finns någon..
Nu tänker jag iaf sova, men jag måste bädda sängen
först, och det är jag inte sådär jätte förtjust i.
Tror egentligen det är drf jag ännu är vaken,
för att det helt enkelt lät för jobbigt att bädda sängen.
Hur som haver, godnatt! :)


Kommentarer
Knorkan säger:

Tack snälla :) Det låter fint!

2011-02-12 | 15:29:35
Bloggadress: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback