My kind of perfect

Inte haft nå spec att blogga om, drf har ni mest fått bilder. Kan iaf skriva att jag efter middagen idag for till stallet, plockade in ponnysarna från hagen. Hade tänkt ladda upp en bild på Kira i hennes nya super snygga täcke (rutigt i massa läckra färger) men ids inte gå och hämta usb-kabeln som ligger uppe.
Kände mig värre ambitiös som till och med flätade henne, lindade alla benen och tog på henne ännu ett av hennes nya schabrak. Haha, var ju bara tvungen att pröva det ;)
Började med att skritta fram henne på stallgården (där jag även dressyrade hela passet) lite volter och flytt för skänkeln för att känna att hon var med på noterna. Travade henne sen på halvlång tygel innan jag sen kortade dom och hon genast började jobba i form. Hade mamma som hjälp på backen som höll ngn typ av "lektion", haha det där lät inte riktigt rätt. Men hon sa iaf då och då vad vi skulle göra och gav mig instruktioner när min ponny tänkte börja tjura. Hann även med att  ha lite andra djurkompisar som åskådare, några rådjur är väl alltid sött ;)
Gjorde även lite fram och bakdelsvändningar och det gick finfint, hon var jätte mysig och sammarbetsvillig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback