Chill i en lägenhet



Chill hos syster!

Har för någe tag sen käkat middag som hon lagat, kyckling, pomme frits & currysås.
Riktigt gott var det! Och eftersom du läser min blogg syster yster, det kan man äta fler gånger! :)
Pållarna vilar idag, har vart tidigare idag och mockat och ska och fylla hö när jag far hemåt.
Ikväll blir det nog Let's dance tittande. Och hör & häpna. Jag avskydde Weise när han var med i Idol, men i Let's dance passar han aningen bättre, om han slutar grimagera.. fast å andra sidan, det är ju det som gör det roligare att se! :)
Anders Bagge är ju rätt kul å se han med, å Helena Lundbäck.. Så Let's dance är för en gångs skull rätt kul :)

Just ja, föresten har jag motionerat på en crosstrainer som står här i vardagsrummet hos min syster. Hela 2,5km på under 10min, typ 15min efter jag käkat. Haha, så kondisen är det ju inget större fel på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback