Chokladbollar



Sitter i köket på en stol med en liten hund brevid mig, på en annan stol.
Charlie har nämligen erbjudit sig att hjälpa mig att "baka" chokladbollar ;)
Söt är han då, så fort jag inte petar på honom gör han allt för att få uppmärksamhet.
Knuffar på en med huvudet, gnäller, sätter tassen på min arm osv. Listan kan göras lång.
Kanske dax att börja med chokladbollarna så dom är klara innan Let's dance börjar?
Tänker se det, (bara för att Helena Lundbäck, Anders Bagge & Andreas Weise är med) tillsammans med mamma och min andra lilla hund i soffan.
För att hinna med att tillverka chokladbollarna, bhr jag sätta igång NU! :)

Kommentarer
Linda säger:

GE MIG!!:D

2011-01-07 | 23:59:49
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback