Dag 2 & 3

Kör dag 2 & 3 på en gång, känner för det helt enkelt.

Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Shikira: Det bästa med Shikira är att hon alltid är ärlig, hon skulle aldrig göra något dumt med mening. En annan sak jag gillar med henne är att hon är väldigt personlig, hon visar tydligt om hon tycker om dig eller inte. Det får mig att verkligen känna att hon gillar mig, hon brukar lägga huvudet på min axel (och även på mitt huvud).
Och det "sämsta" med henne är.. att hon gärna hade kunnat få vara 10cm större. :)

Carisma: Det bästa med Carisma att hon är väldigt cool om det så låter som att det är jordbävning när man sitter på henne. När jag var och provred henne då for det förbi en långtradare just utanför ridbanan och någpn höll på köra traktor och lasta av massa grejor, och då lät det minst sagt som att det var jordbävning.
Det "sämsta" med henne är att hon inte vant sig med alla rådjur änn, haha men det tar sig väl. :)


Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport

Min största rädsla inom ridsporten är nog att skada mig såpass att jag aldrig mer skulle kunna rida.

Kommentarer
Matilda säger:

Hmm.. Att hon lägger sitt huvud på ditt är ett sätt för henne att visa att hon bestämmer :p

2011-01-20 | 17:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback