En lista

Om dig själv, utseende

Fullständigt namn: Emma Josefin Strömberg
Längd: 173cm
Vikt: 55kg
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Brun/röd/lila (lägger in bild nedan)
Skostorlek: 39-40
Klädstorlek: 34/36
Piercings: 3 i vänster öra, 1 i höger
Tatueringar: inga


Bästa

Mat: kinamat, typ.
Dryck: Ramlösa eller Looka
Klädesmärke: Ed hardy
Klädesplagg: Jackor, haha älskar att köpa jackor.
Skomärke: Beror på om utseendet faller mig i smaken, men Nike & Puma
Årstid: Vår
Artist: Tja.. finns många bra, men Keri Hilson har ofta bra låtar. Men om de skulle stått "grupp" så The Script, OneRepublic & Paramore.
Låt: Airplanes - B.o.B ft. Hayley Williams
Musikvideo: Just the way you are - Bruno Mars
Film: Never back down, Eclipse
Bok: Twilight böckerna
Veckodag: Fredag
Sport: Ridsport!


6 saker ingen (kanske) visste om dig

1. När jag gick 6an vägde jag 29,4kg
2. Är jag tyst är det inte för att jag är blyg, jag har bara inget och säga
3. Jag har jätte lätt att börja gråta om jag hör Someone New - Eskobar
4. Jag har rätt bra självförtroende och ignorerar bara folk jag stör mig på
5. Jag vet hur det är att stå på botten och sedan nå toppen, även om man måste besegra rädslor och stunder då man är så rädd att man inte vet vart man ska ta vägen.
6. Jag skulle aldrig få för mig att äta köttsoppa, så äckligt.



Nämn 5 saker du skulle vilja göra

1. Utbilda mig till bartender
2. Bli tatuerare
3. Skapa ett eget ridsport märke (ryttarutrustning/hästutrustning)
4. Få mitt blodsocker att alltid ligga bra
5. Pröva bo i L.A


Nämn 3 saker du är stolt över

1. Det jag och Kira har presterat tillsammans
2. Att jag kom in på båda mina 1a val till gymnasie
3. Att jag alltid är mig själv och är ärlig



This or that

Snabbmat/sallader
Cola
/pepsi
vinter/sommar
Svinkall vinter
/ snöstorm hela vintern
Följa modet/ egen stil
Piercing i läppen/tungan
Katt/hund
Spotify
/youtube
Märkeskläder/budget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback