Godnatt

Ska strax gå ner och käka, ska bara skriva här först.
Tror det får bli en tidig kväll, dvs. direkt efter jag käkat
så tänker jag dejta kuddarna och sova, tror jag iaf.
Har planer på att motionera Kira imorgon på morgonen,
antingen hoppning (om det inte är så kallt) och är det
kallt ute, då tar vi lite dressyrträning.
Och orkar jag, så tänkte jag rida Carisma efter middagen.
Om nu inte min syster vill låna en pålle imorgon?
Isf kanske jag lånar ut Kira, jag vill dressyra med Carisma! :)
Nå, hur som haver så ska jag gå och käka nu. Så puss och godnatt.
Föresten, bilden under fotade jag när det var nationell dressyr på KORK i Juni.
Bara för att nämna det.


Kommentarer
Rosalee säger:

Lite frågor:): Vem var domare på den där första dressyr tävlingen du vann?

Kan du inte lägga upp bilder och filmer på dina hästar när dom rids? Det skulle vara jätteroligt att se!

:) Mvh. Rosalee

2011-01-14 | 23:24:32
Bloggadress: http://ryttarfras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback