Have I told you?

att jag vill - bli ännu duktigare på att teckna och måla.
att jag har - varit jätte rädd för att ta sprutor.
att jag lyssnar mycket på - Låtar av The Script.
att jag just funderar på - vad jag ska börja teckna.
att jag pratar – Norrländska (haha) , engelska.
att jag inte gillar – människor som tror dom är något dom inte är.
att jag avskyr när folk snackar - om saker de tror de vet något om när dom inte förstår något alls.
att kärlek är – det jag känner för familjen och mina djur.
att jag gillar – mycket, för mycket för att skriva på en sådan här liten rad.
att jag alltid kommer att – vara stolt över det jag presterat med Shikira.
att sist jag grät var – något jag inte kommer ihåg när jag gjorde det sist.
att min mobiltelefon är – en Sony ericsson Xperia x10i.
att när jag vaknar på morgonen – undrar jag vilken dag det är.
att innan jag går och lägger mig – kollar jag alltid blodsockret och slår på 90210 dvd-boxen.
att idag har jag – Dressyrat med min ponny och att hon var helt amazing underbar!
att jag just nu tänker på - att jag ska se tv på 15min.
att jag hoppas – att det ska bli snö ute snart
att jag verkligen vill - Få mitt blodsocker att ligga bra.

Kommentarer
Elin säger:

SV: Tack!

Jaha Ok, brukar du tävla något med henne? :)

2011-01-02 | 10:19:36
Bloggadress: http://elin.pamlin.se
liindblaads säger:

Tack för du va med i tävlingen :) den är nu avslutat så kolla om de va du som vann :D

2011-01-02 | 13:14:06
Bloggadress: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback