Inköpt

Inhandlade mig en ny jacka idag, en brun north bend parkas.
Bara för att jag ville blogga och det var de enda jag hade att skriva?
Jo btw! 3 gigantiska, bamse stora älgar förstörde min dressyrträning med Kira.
Eller såhär var det, jag såg dom när jag hämtade in henne när dom stod där så fint i en hage,
så jag lät bli att ta ut henne på en ridtur. Älgarna var faktiskt size enormous!



Visserligen hittade jag den där bilden på google när jag skrev "big moose".
Men älgarna som stod i hagen var högre, tro mig.
+ att det var 3 stycken.


Kommentarer
Loella säger:

Quda är behandlad i kotan i september. Hon läkte bra, men klarade inte riktigt av att sättas igång. Vi bestämde oss att låta henne somna in efter jul och nyår, men köpte en Bot-padd som verkar funka. Men det går upp å ner och framtiden känns oviss..tyvärr... :(

2011-01-02 | 23:29:29
Bloggadress: http://stallbrudarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback