Mina älskade Tretorn Advance..

Mina älskade Tretorn Advance får nog sitta på mina fötter när jag drar till stallet, är bara -1,3 ute så nu borde dom ju inte spricka för att det är för kallt ute! :)
Tror det blir dressyrträning med Kira om jag ska rida, ska nog tvinga mig själv isf att ta dressyrsadeln istället för hennes hoppsadel. Haha, har som blivit att jag dressyrat i den på sista tiden. Snacka om bekväm, jag äger en dressyr och en hoppsadel till Kira men rider ändå nästan alltid i hoppsadeln om jag inte rider barbacka. :)
Vill att min MH jacka ska komma, skulle fått den på julafton men den hade inte hunnit komma så jag borde ju få den på ngn dag, hoppas kan man ju iaf! :)
Kan lägga in bild på den här under (ni får bild sen, datorn bara bråkar just nu), passar den ska den även broderas fram med mitt namn och ev. på ryggen med stallets logga! :)
Nu ska jag iaf börja bege mig hemåt från mormor och morfar, puss! :)


Kommentarer
Karin säger:

blir nog riktigt snyggt! vilken klubb tävlar du för? :) KRAM!

2011-01-11 | 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback