OneRepublic - Say (All I need)

OneRepublic – Say (All I Need) 

Fastnade för den hyffsat fort när jag hörde den på radion tidigare idag!
Fast ska jag vara ärlig, så gillar jag faktiskt dom flesta låtar med OneRepublic. :)
Bara för att nämna det, jag hittade just en nice playlist på spotify!

Fick sluta skoldagen 1 timme tidigare, tack för att jag läser fort! Vi skulle nämligen läsa.. 15-20 (alla i klassens) manus och det var ingen liten hög med papper.
Men att sluta en Tisdag (mediekunskap 8-11, lunch 11-12, lektion 12-15) 1 timme tidigare är inget jag sörjer över, det är ren lycka!
Just nu funderar jag om jag ska motionera Kira efter middagen eller om hon får vila idag, det tål att funderas på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback