Pyssel

Har suttit och tjorvat med min "elev hemsida" på weebly.com där vi som går media lägger ut bilder på fotouppgifter osv. Dock har weebly inte velat sammarbeta med mina designer, men tror jag fick fixat det nu.
Den hittar ni här http://josefinstromberg.weebly.com

Vaknade imorse med ett blodsocker på 20,5 och hur det blivit så högt vet jag faktiskt inte, men kan då säga att bra mådde jag inte. Hade egentligen sovmorgon till 10,00 men mamma började 07.00 imorse så jag åkte med till mormor och morfar där jag käkade frukost och somnade på kökssoffan.
Vaknade runt 08.30 och då kan jag lova att det kändes att jag hade haft högt blodsocker, för det skakade. Känner nu att det gått ner ännu mer för mina händer skakar.
Tror Kira får vila idag, red henne faktiskt igår efter middagen fast jag inte tänkte det.
Eller såhär var det:

Innan middagen - tänker rida
Käkat middag - tänker inte rida
På väg till stallet - tänker ev. rida
Kliver ur bilen i stallet - det är kallt, tänker inte rida
Ska fylla hö - tänker leda henne på gården
Har fyllt hö - tänker skritta en sväng barbacka
Skrittar pållen barbacka i discoljus (energilampor som blinkar tills dom tänts, i sådär 15-20min) - Rider dressyr!

Haha, så hon blev ju iaf motionerad idag så hon får nog en vilodag idag. Inte för att det skulle förvåna mig om jag drar samma ramsa som igår. Men just nu känns det iaf som att hon ska få vila. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback