Sitter med färg på huvudet..

Som ni säkert förstått sitter jag med hårfärg på huvudet, började bli väldigt vackert med några centimeters ljus utväxt på brunt hår ;)
Jag måste medge att jag inte är så absolut förtjust i att se ut som alla andra gällande hårfärg, dvs. typ blond eller brunett. Jag föredrar nå roligare, därför sitter jag med en färg på huvudet som jag faktiskt inte tror jag vet någon ha. Rött är läckert, riktigt blodrött. Men det hade jag i augusti, och det kände jag inte alls för.
Såå.. vad är lite ovanligt men coolt om inte lila? ;)
Som jag egentligen ville att det skulle blivit i augusti när de blev rött, så får hoppas det blir lila nu ;D
Färgen ska sköljas ur på 5 min, så vad det resulterar i får jag väl snart se! :)

 

Hittade en galet snygg bild på google som ngn gjort i typ photoshop?
Lånar den iaf för att den passar när jag nu skrev om lila hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback