Stökigt rum, x1000..

Har precis kommit hem från stallet, eller klockan var runt 11. Har sedan dess även hunnit duscha, och ska strax gå och käka lunch. Insåg just att mitt rum är i behov av en städning, det är fullt av grejor (kläder, kuddar och filmer) på golvet.  Så det får sig nog en städning sen, skulle verkligen behövas iaf.
Har iaf gjort bort att mocka till Kira och fixa allt stalljobb klart, Carisma brukar fixa sig själv. Sicken lätt "ponny" ;)
Eller så kanske det är för att mamma eller min syster alltid fixar allt sådant åt henne, så bhr bara rida henne dom dagar jag vill och annars brukar min syter låna henne :)
Efter vi gjort klart allt i stallet åkte vi och köpte foder åt Kira, Groov 125.

Carisma äter Müsli för den som undrade :)
Sen fick jag även med mig en burk med Eskadron hästgodis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback