Smokie♥



Chester see - God damn, you're beautiful & Snow patrol - Chasing cars.
Det är två låtar jag antar att dom flesta normala människor kan höra
utan att känna hur det bränner bakom ögonen och hur det sakta
börjar rinna tårar efter kinderna, tårar av kärlek och ren smärta.
Jag antar att man inte lär sig fullt ut med tiden att enkelt skiljas
från en fyrbent vän, någon dom bara kallar "hästen".
Men jag antar, att jag kanske inte är en av dom "normala"
människorna. Jag antar, att jag är en av dom som fått se vad smärta och
rädsla verkligen är. Jag har träffat botten, jag har nått toppen.
Sammtidigt vet jag att du har det bra, att du fick hamna hos någon
som verkligen tyckte om dig. Men ändå, jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback